tirsdag den 5. juli 2011

Lidt inspiration, mens vi venter...

Siden er desværre ikke oppe at køre endnu, rigtig træls... Andet kan jeg ikke rigtig sige på godt jysk. Jeg er inde og tjekke næsten hele tiden, for det kunne jo være at det virker nu - selvom, det kun er 5 min. siden jeg kiggede sidst... Nå men jeg beklager for alle jer, der går forgæves, men i mens I venter på at siden er oppe igen, vil jeg da poste et indlæg med lidt inspiration.

Jeg har lavet et Layout, hvor jeg har brugt en masse restepapir, jeg havde sammen med baggrundsstemplet Cover A Card Notebook fra Impression Obsession.

Den blå form, er noget overskydende karton fra engang, jeg skar ud på Silhouetten, som jeg havde gemt. I bund og grund noget, man normalt godt kunne have fundet på at smide ud.


Her ses stemplet tydeligere. Det er supergodt til Journaling på LO's, men er generelt meget alsidigt.


Jeg elsker borderpunches....


Lidt flere detaljer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar