fredag den 15. juli 2011

Så er der fundet en vinder...

Hej Allesammen

Der er simpelthen så mange fede forslag til hvad jeg skal kigge efter, når jeg kommer til CHA, og det er bare super dejligt. Det er fedt at høre, hvad I synes er fedt, og hvad I synes der mangler til den danske scrapbooking.

Jeg har trukket lod blandt alle, som har givet deres bidrag, og den heldige vinder er Cecille.  Cecille har fundet en gevinst, som jeg tager med hjem fra CHA, så hvad det er, vides ikke endnu, men jeg skal nok lægge et billede op senere, så I kan se gevinsten.

Tillykke med det, og igen tak til jer alle sammen for de mange gode forslag. Jeg vil nu tage på togt for at lede efter nogle af de ting I har foreslået. Jeg glæder mig til at vise frem for jer, hvad jeg finder derovre...

I må nyde sommeren.

Knus Anja

P.s. Cecille, gider du ikke sende mig en mail eller PB på Scrapsisters med din adresse og fulde navn...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar