torsdag den 19. december 2013

Mere i Chalkboard stilen

Jeg er åbenbart ikke helt færdig endnu med at lege med chalkboard stilen.


Baggrunden er et stykke kraftpapir, hvor jeg har kommet sort gesso på med et gammelt kreditkort - og så ladet det tørre.

Oven på billedet har jeg brugt en "decorative frame" fra My Minds Eye og teksten LOVE er skrevet med hjælp fra et tag også fra My Minds Eye (disse tags vil også være perfekte til at lave til- og frakort i chalkboard stilen). Rundt om både frame, tags og langs kanten af layoutet, har jeg kommet hvid akrylmaling.


Jeg har stemplet med et cirkel-baggrundsstempel (er kun i den fysiske butik) og embosset med hvidt embossing pulver.


Som pynt har jeg brugt forskellige sort/hvid tapes, sort glittertape og sølv inkagold gennem en maske fra The Crafters workshop.

Dette er mit sidste blogindlæg inden det bliver jul. Jeg håber du får en rigtig dejlig jul fyldt med hygge og godt samvær :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar