torsdag den 2. januar 2014

Project life december 2013

Så er vi allerede i fuld gang med det nye år, men jeg har stadig et lille hængeparti fra det gamle år, jeg skal have gjort færdig, nemlig mit Project Life 2013. Jeg mangler dog ikke mange uger, førend jeg er helt færdig.


Her er et par sider fra december måned. Hele året har jeg lavet en eller to sider pr uge, men i december måned valgte jeg at glemme alt om uge numre og så fokusere på måneden som helhed også med tanke på, at det skulle være en form for December Daily.


De mønstrede papirer er fra October Afternoon (kun i den fysiske butik), der ud over har jeg også brugt kraft papir og vellum.


Jeg har pyntet med træfigurer, som jeg har beklædt med glitter tape.

Jeg har også stemplet på et stykke stof og syet rundt med sort broderigarn. Snefnug stemplet er fra Impression Obsession, juletræet her under er mit eget.


Jeg skal helt klart også lave Project Life i 2014, så der vil komme mere PL fra min side her på bloggen. Mon du er med i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar