fredag den 21. november 2014

Smuk


Godmorgen alle sammen.

Så blev det fredag og min tur til at blogge. 
I dag vil jeg vise Jer et meget simpelt layout, dog fyldt med lækre detaljer :)

Baggrundspapiret er fra October Aftenoons serie Daily Flash Snapshots, nærmere betegnet Click.


Jeg har også været med på bølgen med gipsfigurer og nøj! hvor er det fedt og lækkert at arbejde med/lave. Det er simpelthen så nemt at arbejde med og resultatet er fantastisk :)

Jeg har brugt Modge Podge Gems formen til 'diamanterne'.
Jeg har brugt en lyserød form med to sløjfer i.




Pynten består, foruden gipsfigurerne, af sequins og splatter lavet med mist.



'Smile' er skåret på min Silhouette.



Teksten er printet fra computeren og ud på vellum. Det giver en super fed effekt. Skrifttypen hedder Courier.

Jeg har også brugt lidt lir fra Heidi Swapp, som desværre ikke længere er på lager.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar