onsdag den 3. december 2014

Jule projekter


Hej
Jeg har leget med My Minds Eye's jule papir Sleigh bells ring + Joyous og lavet et lay out med et billede af rådyr som var søgt op i vores have efter nedfalden frugt samt pyntet en æske tændstikker.


Den hvide bort er en border-die fra Die-namics, der hedder looped. Jeg har kantet med blå glitter tape, glitter tape er suverænt til at skabe lækre detaljer, og det findes i  mange farver.
Fjeren er lavet af gips og en støbeform



Jeg har stemplet en tekst på billedet med et skønt stempel fra Mama Elephant, og brugt Archival ink Jet black som sværte.



Jeg er helt skudt i Die-namics pierced dies og især deres fishtail sæt.


Stjernerne er dobbelt klæbende skumfigur fra 3L og jeg har drysset Martha Stewart glitter på, det er en super fin-kornet glitter.


Varene findes i den fysiske butik

***Gitte***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar