torsdag den 11. december 2014

Til dig fra mig...

I søndags var jeg så heldig, at have fornøjelsen af at julehygge i butikken sammen med Anja.
Nåede du ikke forbi har du stadig chancen, jeg ved der er både juleslik, julepynt og julestemning nok til på søndag, hvor butikken har ekstra åbent fra kl. 10-14.

Ud over generel hygge, fik jeg lavet lidt til og fra kort og dem skal i da ikke snydes for.


Baggrundene er tags der er sværtede med Distress Ink pads.
Bagefter har jeg strøet lidt af den lækre chunky Deep Impression embossing enamel.



Fuglene er Dina Wakley's Scribbily Birds, stemplet på akvarelpapir og farvelagt med Distress Markers.

Jeg mangler vist stadig en god bunke kort før der er til alle gaverne, men det er jo rent hygge-projekt til de mørke aftner.

Nyd dagen.

Kristina


2 kommentarer: