tirsdag den 25. juni 2013

En gang CAS-kort...

Jeg har leget lidt med to silhuettestempler fra Impression Obssesion, der er super oplagt til CAS-kort. Der findes mange forskellige stempler, som oven i købet er på tilbud lige nu.

Selve kortet er lavet på en base af hvidt A5 karton, der blot er falset på midten.
Herpå er der en matte af glitterkarton, og herpå hvidt karton jeg har stemplet på.


Jeg har blot brugt silhuettestemplet samt et teksstempel. Jeg har stemplet med Archival Ink, da jeg synes det giver et utroligt klart aftryk.

Her lidt closeup..



Samt et andet kort ud fra samme model... 




Nu håber jeg at I er blevet inspireret til at gå igang med lidt CAS-kort. Det eneste jeg har brugt er karton, stempler og sværte... og selvfølgelig tape til at sætte det sammen ;)

5 kommentarer: