torsdag den 13. juni 2013

Vinterlayout

Denne gang vil jeg vise et layout, lavet med et billede fra da landskabet var dækket med sne og weekenderne blev brugt på kælkebakkerne.


Baggrunden er et hvidt papir, hvorpå jeg gennem en maske har kommet modelling paste på. Har du ikke modelling paste kan du sagtens bruge akryl maling og stadig få den lidt ophøjede effekt, som modelling pasten giver.

Der ud over har jeg lavet splats med en lækker grøn mist fra Heidi Swapp, den er fuld af lækkert glimmer.

Langs den øverste kant har jeg brugt en rest My Minds Eye og en bane masking tape.


Papirlagene under billedet samt de udklippede trekanter er fra Ilowescrap. Nederst har jeg stemplet med et tekst-baggrundsstempel og som pynt har jeg bl.a. brugt en mistable star fra Studio Calico, som jeg har farvet med Heidi Swapp mist langs kanten.


God scrappelyst :o)

2 kommentarer:

  1. Rigtig fint LO, selv om det ser lidt kold ud her i "sommervarmen" eller hvad man nu kan kalde det LOL.

    SvarSlet