tirsdag den 18. juni 2013

Glitter for alle pengene...

Hej

Jeg er ellers ikke en glitter pige - eller det vil sige, det var jeg ikke, for hold da op, hvor er jeg blevet glad for at bruge det. Det er så fedt, at arbejde med og giver bare så meget.

Her er et kort, hvor der er glitter for alle pengene :-)


Jeg har brugt Martha Stewart glittersættet, som har nogle fantastiske farver i pakken.


Kortet er egentlig ret enkelt og nemt at lave. Der er brugt 3D puder fra 3L. De er super gode. Normalt bliver de selvfølgelig tit brugt til at hæve ting op med, altså billeder og papir osv, en her er det faktisk dem, der er pynten. 


Til sidst stemplede jeg et Happy Birthday, og nogle stjerner. Stjernerne drillede mig, så de fik lidt glossy accents og så lidt mere glimmer, så fungerede det hele lidt bedre.

Jeg hyggede mig virkelig med at lave det her kort og bruge glitter  og  3D puder anderledes end normalt. Hvad med dig, bruger du glitter, og hvordan bruger du det?

Tak fordi du kiggede forbi.

Anja

2 kommentarer:

  1. Det er da bare flot - selv om jeg absolut heller ikke er en glimmerpige. Jeg kommer til at tænke på de små mosaiksten....
    Jeg har ikke prøvet dette glimmer, men dit glimmerpapir er jeg blevet afhængig af. Det er SÅ fedt og så let at arbejde med. Og giver meget til et kort.
    Så man skal aldrig sige aldrig - heller ikke til glimmer.

    SvarSlet