mandag den 11. februar 2013

God vind

Hej,
Jeg har lavet endnu et par flyvende kort, denne gang med konfetti.
Det første kort er lavet med en die fra My favorite things, den hedder fly a kite.
Teksten har jeg lavet på computeren og den er herefter standset ud med en Memorybox die, Marshmellow clouds.
Konfettien laver jeg af diverse papirsrester med to ganske små cirkel punches fra EK succes, de hedder 1/8" og 3/16" og de kan købes i Picturing the worlds fysiske butik.
Jeg har desuden brugt en Memorybox die til landskabet forneden, den hedder country landscape.


Dette er endnu et kort med min dejlige Airplane die, flyveren er standset i ensfarvet karton, pynten er stemplet på hvid karton og herefter klippet ud. Baggrundspapiret er fra October afternoon, serien hedder sasparilla. Stemplerne er en del af pakken med dieen.



 
God kreativ mandag
 
Susanne.
 


6 kommentarer:

  1. Hvor er de bare super søde.
    Er specielt vild med det første med den fine drage på :)

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kort. Især kan jeg godt lide det med dragen, lækker detalje med konfetti.

    SvarSlet
  3. Ja begge er rigtig fine og søde. Og GOD ide med konfetti

    SvarSlet
  4. Super flotte kort. hvor er det flot lavet:)

    SvarSlet