torsdag den 14. februar 2013

Valentines kort

I dag er det jo Valentines dag, og hvis du står og mangler et hurtigt kort, så kommer her lidt inspiration, som er hurtig at lave.


Jeg startede med at heat embosse med gennemsigtigt pulver og et baggrundsstempel. Da det var kølet af sprayede jeg med inks fra Heidi Swapp (de er pt. kun i den fysiske butik - og de er rigtig lækre med glimmer i). Dup med en køkkenrulle over hele kortet for at fjerne den ink, der ligger oven på embossingen. Embossingen resister sprayen, så det kun er papiret der bliver farvet.


Med en punch har jeg lavet tre stjerner (det kunne fx også være hjerter) og med en sort pen har jeg skrevet og tegnet streger. Langs kanten af både stjernerne og kortet har jeg påført lidt inka gold.


Her er kortet i en lidt anden version. Jeg har brugt en lyserød ink, igen fra Heidi Swapp, og jeg har ikke mattet mit kort, det vil sige, jeg har denne gang embosset og sprayet direkte på baggrunden, hvor jeg på det første kort har dekoreret en hvid firkant, der er lidt mindre end baggrundskortet, og resultatet er, at man kan se en hvid kant hele vejen rundt.


Håber du får en god dag i kærlighedens tegn :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar