onsdag den 17. april 2013

Lost & found


Hej

Jeg har været produktiv og har denne gang lavet et kort, en lille gaveæske og en pyntet kuvert alt sammen i My Minds Eye: Lost and Found 3. Til kortet har jeg standset blomster ud i hvidt karton med en Joy blomster die og pyntet med Martha Stewart glitter.



Æsken er skåret ud på min Silhouette og så har jeg lavet et mavebånd med en lille gips engel på. 


Dette er en kuvert som jeg har pyntet. Tanken bag, er at den kunne bruges til hvis jeg skal give nogle fotos, billetter eller penge i gave, eller bare til opbevaring af nogle småting.


Sølvkanten er standset ud i glitter mosgummi, som Anja har i butikken. Det er nemt at standse i og det har super meget bling effekt. Bladene er standset ud med en Memory box die og så bukker jeg bladene lidt i hver sin retning så det får lidt fylde


I midten af blomsterne har jeg sat en stor glue dot fra 3L og mast den lidt sammen så den får en uens form og så har jeg drysset groft MS glitter på og vupti en glitterende blomstermidte 


De små perleprikker er Liquid pearls, som sættes på i små dytter og de tørre op og ligner perler, det er nemt  giver nogle fine detaljer på projektet.

Har lige fået bekræftet at jeg skal til Scrap a Mania på lørdag og hjælpe Anja på hendes stand, så kom endelig hen og sige hej :o)

Gitte

1 kommentar: