onsdag den 3. april 2013

Strand leg

Hej

Jeg har lavet dette lay out af søde Frederikke på stranden og jeg er vild med det sort hvide billede sammen med træ papiret og de blå farver. Jeg har brugt My minds eye: Lost & found 3 papir og Caroline. 





Jeg havde ikke Thickers i den rette farve så jeg har våd-embosset dem jeg havde, med guld embossing. Jeg har givet dem 2 lag embossing og til sidst et lag flydende lim og drysset embossing puvleret på så de fik en rå og sandet struktur. Jeg bruger versamark til at "lime" puvleret fast inden jeg smelter pulveret med en varmepistol. Embossing pulver findes i en masse flotte farver




Gitte

2 kommentarer:

  1. Super skønt lo... Er særligt helt vild med baggrundspapiret, det passer bare så fint når det nu er sådan et "natur/ude" lo... Smukt...

    SvarSlet