søndag den 13. april 2014

Crazy Girl

Glædelig Palmesøndag til alle
Så blev det min første gang, til at blogge her hos Picturing the World.


Har brugt følgende papir:
Hvor jeg har klippet stjernen ud af papiret. Kanten af hele stjernen,
Har også brugt et stykke af en: School House File Cards - Chic Tags
Har flosset alle papirkanterne.



Har brugt SUNSET Thickers. Syntes dog ikke at farven på disse Thickers passede til resten af layoutet, så jeg har fjernet det øverste lag, og fået det skønne rå look frem.
I bunden af hvert bogstav har jeg givet det en gang med 


Billedet er lavet i Photoshop, hvor jeg har sat 4 små billeder sammen, 
på en 10x15 format - og printet ud.


Har brugt 2 af de nye kæmpe fjer, som findes i alle regnbuensfarver.
Super smukke og bløde :-)


Har også brugt en stor stripet papirclips, en glimmersløjfe, mintgrønne palietter, palietpil, geotags og Tim Holtz stjerner, som kan findes i den fysiske forretning.



Ha' en dejlig og kreativ Palmesøndag,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar