fredag den 18. april 2014

Påske i Silhouetten.

Så fandt jeg også vej til bloggen, men jeg er ikke alene...
I anledning af påske har jeg nemlig allieret mig med påskeharen, der har været så venlig at hjælpe mig med at lave et par skærefiler til Silhouette Studio.

Det er der kommet disse to kort ud af:

Kortene er skåret i almindelig karton, som findes i pakker i bl.a. strørrelse 14x28 cm som er helt perfekt til kort.
Som baggrund har jeg brugt mønsterpapir fra en gammel Bo-Bunny "welcome home" serie.

Et påskeæg har jo som bekendt også en inderside, så selvfølgelig er der da også et æg inden i kortet.

Som barn ledte vi altid efter påskeæg i haven.
Den tradition er jo ganske sjov, så hvis du kunne tænke dig at lave påskekort på din Silhouette, så finder du måske filerne.
Men... du skal afsted på Ægge-jagt

God fornøjelse og rigtig god påske.

Kristina

3 kommentarer: