fredag den 20. juni 2014

Glædelig jul


Halløj :)

Så blev det fredag igen -wuhuu!!

Jeg har, endnu engang, taget forskud på julen :)
Denne gang et layout af min mand fra juleaften 2012.

Alle materiale (minus punchen) kan fåes i den fysiske butik. Enkelte dele i webshoppen. 
Hvis du søger noget specifikt, så kan du altid ringe til Anja og snakke med hende. 

Men nu til sagen: 

Chevronpapiret er fra Chic Tags
Tekst papiret er fra Allison Kreft.

Jeg har punch'ed 6 snefnug i vellum (og tre fnug i cevronpapiret som jeg satte under vellumfnuggene) og syede dem. Det giver en super fed ide :)



Jeg syede også baggrundspapirerne sammen for at samle overgangen.

Flagene er fra kanten af papiret - der hvor navn og stregkode er :)
Palietterne er fra "Save the Date"-serien af Teresa Collins.
Thickers er fra Amy Tangerine.

Jeg håber I får en dejlig kreativ weekend.
Jeg vil tage på arbejde endnu engang.

- Louise


Ingen kommentarer:

Send en kommentar