søndag den 8. juni 2014

Layout og kort af rester


Hej jeg har lavet et layout med min søn, samt et kort af samme papir. 
Papiret jeg har brugt er fra Jillibean soup, serien hedder Spotted owl soup
På layoutet har jeg anvendt 3 forskellige dies: Butterfly set fra Impression Obsession, Nellie Snellen Multiframe die Hjerte, samt Benjamin Border fra Memory box. Ordet Love har jeg standset ud med et gammelt alfabet fra quikutz. hver bogstav er er skåret 4 gange og klistret oven på hinanden for at få dem lidt mere lækre og tykke. Jeg har til sidst pyntet med lidt palietter og træpynt.







På dette kort har jeg brugt rester af samme papir samt fødselsdagsarket fra samme serie. Det lille fuglebur er skåret på silhouetten. Ellers har jeg brugt følgende dies: Royal rose fra MFT, Butterfly set fra Impression Obsession, og Grapevine Wreath fra Memory box. Jeg har pyntet med et lille 3D hjerte med brun glitter og et fint sildebensvævet bånd i lyseblå.





Alle materialer som ikke har et link, fåes i den fysiske butik hos PTW.

God kreativ Mandag,
Susanne.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar