tirsdag den 10. juni 2014

Lidt kort med junikittet...

Efterhånden er månedskittet for juni måned, landet rundt om i de danske hjem. Måske har nogle haft tid i pinsen til at lege med de lækre sager, andre må måske stadig have det til gode.

Jeg fik lavet et kort i torsdags, i anledning af Fars dag.


Et Ganske simpelt kort. En base af hvid karton, en matte af blå karton og så det lækre, men meget afdæmpede karton fra Simple stories. Skæg og tekst er skåret på min cameo.

Ofte har mange svært ved at lave mandekort, men jeg syntes egentlig at dette er et godt bud på, hvordan man kan løse udfordringen med mandekort.


Da fars dag jo er overstået, og der er længe til at man igen skal bruge et "Far" kort, så har jeg brugt samme model, til et mere all round kort.


Igen et kort af hvid karton, matte af blå karton, og denne gang har jeg brugt gult mønsterpapir.


Håber i har fundet inspiration til, hvordan man kan lave nogle simple mandekort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar