onsdag den 16. juli 2014

Hello

Hej 
Det er vist ingen hemmelighed at jeg er svært glad for dies og hvor findes der bare mange skønne dies. 
*Picturing the world har  -10% på alle dies i deres sommer udsalg*

På det første kort har jeg brugt Die-manics + X-cut + Memory box dies. Baggrundspapiret er fra Heidi Swapp's No limits som findes i den fysiske butik og jeg har først standset et stykke ud med Fishnet die fra Die-namics som også findes i den fysiske butik og monteret det på samme mønsterpapir så det bliver tone-i-tone, det er en lidt anden måde at bruge store baggrungs dies på, men det giver en fed effekt.

Den fine hvide figur er støbt med stengips og denne form fra Martha Stewart





På dette kort har jeg også brugt No limit papir fra Heidi Swapp og doilien er standset ud i guld karton med en die fra X-cut. Fjeren er lavet på samme som den hvide figur på det første kort, og denne har jeg malet med liquid pearls.






1 kommentar:

  1. WAUW 2 rigtig flotte kort Gitte. De er begge virkelig flot lavet og jeg er godst nok lidt vild med de gipsfigurer du laver her.

    SvarSlet