tirsdag den 29. juli 2014

Mere pl med junikittet

Endnu engang har jeg leget med juni måneds kit.

Igen har jeg scrappet et lille hverdagsglimt i min PL, mig og min datter der scrapper sammen. Det er nu hyggeligt når der er tid og ro til den slags hygge, det nyder vi begge.


Jeg har brugt materialerne fra kittet, og tilføjet to kort fra Becky Higgins Core Kit.


Bag begge kort, har jeg sat en lille snip af det orange bånd fra kittet.


Jeg har brugt det tape der var med kittet. Som sagt før, får man nogle udfordringer med disse kits, og dette er nok en af dem der var denne gang. Meget spraglet tape, i farver jeg aldrig selv ville have valgt. Men synes de er super gode til netop denne side. Både under pynt og under overskrift.


Jeg har også tilføjet en ekelt knap fra et tidligere kit. Det er super fedt når man på den måde kan bruge materialer fra andre projekter.


God dag
Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar