søndag den 17. april 2016

Im like totally crazy in love....

Dem der var med på sidste weekends Scrap a Mania, oplevede måske, at jeg stod og legede med det lækre folie fra Deco Foil. Jeg er simpelthen bare crazy in love. Så da jeg kom hjem, med flere lækre ruller folie, der måtte jeg simpelthen bare igang.

Det blev til dette lo.


Faktisk består det ikke af meget mere end folie. Først har jeg brugt Deco Foil limen til en pensle på lo'et gennem en af de nye lækre TH masks. Når limen er penslet på, skal den have lov at ligge og tørre, før end man kommer folie på. Folien kommes på blot ved at lægge den matte side ned mod limen, og så grubbe oven på. Jeg har brugt en blanding af guld og pewter (mørk grå). 

Udover folien har jeg brugt lidt hvide fjer, lidt metalpynt og palietter. Det er holdt emget simpelt, lige netop for at fremhæve det lækre folie. 



Bag fjerne har jeg standset lidt dobbelt klæbende ark ud, og sat folie på udstandsningen.





Jeg elsker bare det skær som folien giver, det er noget som man ikke kan få med karton osv.

Har du prøvet det nye lækre Deco Foil?

God dag
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar