tirsdag den 19. april 2016

Masser af washi....

Denne uge er fokusset på bloggen jo Washi, og det kan vel ikke komme bag på nogen, at i denne uge er jeg rigtig glad... For jeg ellllsssskkkkeeerrrr Washi tape (tror jeg har omkring 270 forskellige ruller i min samling). Washitape ligger bare der og er så flot, at man simpelthen bare bliver nødt til at købe det. Men så skal man jo også sørge for at få det brugt, hvilket er noget som volder mange scrappere kvaler.

For ca. 1,5 måned siden, lavede jeg et indlæg om hvordan man kan opbevarer sin tap på en god og praktisk måde, sådan at man kan se hvad man har, og dermed også få det brugt.

I dag har jeg hele 3 ting til jer - og det er ikke et Kinder Æg.


Først lidt pynt lavet af Washi tape - en ideel måde fx at lave pynt til PL album, minialbum osv. Og så kan det jo laves i alle de farver tape man har.



Det næste er mere et tip til når man skal på indkøb. Når man har så meget tape som jeg har, så er det godt nok lige at have en lille liste med sig når man er på shopping, sådan at man ikke får købt dobbelt af en slags. Jeg har simpelthen bare samlet en stak manillamærker i en binding ring, og så sæt et stykke af alle mine forskellige tape på. SÅ kan jeg nemt se hvad jeg har.



Og sidst men ikke mindst, et kort hvor jeg har brugt min tape. Jeg har holdt det i guld/sort nuance. Ganske simpelt, men elsker bare den effekt tapen giver, og den kan jo nemt erstatte et mønsterpapir. Det har kun været nødvendig med en lille bitte smule pynt, da tapen er pynt nok i sig selv.






Hvordan har du det med washi? Elsker du det også bare?

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar