mandag den 4. april 2016

Layout lavet til midnatsscrap

I fredags var der midnatsscrap i butikken, og det var som altid en super god aften. Findes der noget bedre end at hygge med andre, der har samme hobby som os? ;)
Billedet jeg har brugt på dagens layout, er taget, da jeg var med butikken på CHA i januar.



Papirerne jeg har brugt i rammerne er begge nogle af de nye papirer fra Authentique. 
Jeg har flossede kanterne, og sværtet dem med Distress Ink i Walnut Stain.
Jeg har lavet splats med Heidi Swapps Color Shine i Gold.


Smile stammer fra et sæt med små journaling kort fra Tim Holtz, og fulgte med i månedskittet fra januar.
Vellumen med guldhjerterne er fra Crate Papers Hello Love kollektion. 


Cirklen med stjerner er det nye "læder" papir fra Sizzix, som jeg har kørt gennem en embossingfolder med stjerner, og derefter sværtet med sammen Distress Ink som før. Det er rigtig lækkert papir, som man kan lave mange fede effekter med.


Papiret herunder er fra Simple Stories Sn@p Basics, og så fra starten af ud som til venstre, men med et blending tool og den samme Distress Ink som tidligere, farvede jeg det, så det passer til resten af layoutet. 


Det var alt for denne gang.

Ses vi i weekenden til SAM i Roskilde? ;)

- Mette







2 kommentarer:

  1. Star struck - sikke et lækkert layout og herligt motiv

    SvarSlet