tirsdag den 20. september 2016

Elsker bare Deco Foil

Jeg har hevet et papir fra et af de tidligere månedskit frem, og har besluttet mig for, at forvandle det lidt enkle papir, til et kort med flere lækre detalje.

Vigtigst af alt, med det super lækre Deco Foil. Deco foil fås i mange lækre farver, til alle typer projekter. Jeg har hevet fat i farven Pewter, da jeg ville lave et lidt maskulint kort. 
Jeg har fået det lidt rustikke udseende ved at komme Deco Foil limen gennem en lækker Tim Holtz mask. Herefter skal limen tørre en smule, således det får en form for post it effekt. Herefter kan folien gnubbes på, og man får den super lækre effekt. 

Så er baggrunden klar, og man kan langsomt bygge resten af kortet op.


Jeg elsker dien der får rammen til at give et indtryk af et frimærke. Og med lidt microbeads på kanterne, bliver det også lidt råt. For at fremhæve den lidt, er den sat på kortet med 3d puder. 

Heudover har jeg brugt dien med mursten som lidt effekt i baggrunden, samt de rå tandhjul. Tandhjulene har ligeledes fået en gang Deco Foil. 


Desuden har jeg brugt den super lækre Hallo die fra ptw. Den er skåret i Grøn glitterkaton, for at få lidt kontrast til at al det grå. 


Og prikken over i'et, et par grønne rhinesten.


God dag derude

Måske er det i dag du skal lave mandekort?

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar