fredag den 23. september 2016

Kort med Copics

Godmorgen alle sammen.

En af fordelene ved vores hobby er at man kan personliggøre produkterne ret meget og derved skabe et helt unikt album eller i dette tilfælde kort.
F.eks. Min veninde skulle holde barnedåb forrige lørdag og hun havde fortalt mig at hun var gået væk fra de traditionelle lyserøde/lilla farvenuancer til fordel for høst/efterårsfarver. Det havde jeg taget til mig og lavede kortet til dåbsbarnet ud fra den information.

Jeg farvelagde et Gorjuss stempel, der havde både et egern og nedfaldne blade, i orange/gule/brune og lidt grønt - for efteråret har jo ikke helt sat ind endnu :)
Baggrunden distressede jeg i lidt dystre efterårstoner for at binde kortet sammen.

Resultatet blev som følger:




Materialer:
Gorjuss stempel fra gemmerne

Det var alt for i dag.
Rigtig god weekend.
- Louise -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar