onsdag den 14. december 2016

Endnu en dygtig pige på teamet

Hej

Det er endnu engang blevet dagen for at annoncere endnu en dygtig pige til vores designteam.

Byd velkommen til

Dorthe Juhler Schmidt

Dorthe er en knalddygtig scrapper, som primært bevæger sig indenfor vintage genren. Her er der sjældent en kant, der ikke bliver sværtet :-)
Her kan du se mange forskellige projekter, men specielt kort er i højsædet, og man bliver klart inspireret af hendes skønne projekter.
Du vil naturligvis også komme til at møde Dorthe rundt på messerne, når vi kommer der.

Her er hvad Dorthe skriver om sig selv:

Mit navn er Dorthe. Jeg er årgang 1978, bor i Sønderborg, er mor til en skøn dreng og så elsker jeg papir.
Jeg har altid været kreativ og blev 10 år siden introduceret til denne skønne verden af en dejlig veninde. Idag kan jeg slet ikke forstille mig et liv uden scrapbooking.
Jeg laver rigtig mange kort og elsker at lave dem efter ønske med et personligt twist, men jeg laver også lidt altered items og mini album
Mit hjerte banker for Vintage stilen og elsker at lege med nye teknikker, materialer, masser af distressing, dussede farver, sværte, blonder, perler mm.


Så tag godt imod hende og giv hende da gerne et velkommen med på vejen...
Hun er allerede klar med inspiration i eftermiddag...

Mange hilsner
Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar