torsdag den 8. december 2016

Simple tags og kort med tags


 Idag har jeg leget med meget simple tags, hvor der bare er stemplet og farvelagt et enkelt motiv og stemplet en lille tekst. - Husk at farvelægge noget jord/gulv for motiverne, så de ikke svæver i ingenting.

Som I kan se herunder har jeg brugt et af de tags til at sætte på et kort. På kortet har jeg også stemplet motiver fra samme stempelsæt på en baggrund, samt skåret et ekstra tag i jule mønsterpapir.




Her er et blik på nogle af de andre tags jeg har lavet.



 For at det hele ikke bare skal være rensdyr, lavede jeg også nogle med pingviner.


Jeg har også lavet nogle små mini tags til de små gaver hvor almindelige tags godt kan være en smule overvældende.


Super simple tags som ikke tager så lang tid at lave i den travle juletid. 

Det var alt jeg havde for denne gang. 

Ha' en god dag

~ Mette Witus


Materialer:
Jule papir

Copics: 
R35, R46 & R59
Y11, Y15 & R02
C7, BV29, C5, C0 & 0
W0, W1, W3 & W2
E33, E35 & E37


GemGem
GemGem

1 kommentar: