onsdag den 1. maj 2013

Fødselsdags kort


Hej

Jeg har lavet dette kort med 3 af mine favorit scrap ting:
 glitter, dies og natur. 
Jeg har standset ud i gult glitterkarton med denne die, klippet den midt over og sat den bag teksten, så den for en oval effekt. Teksten er et Hero arts stempel som er vådembosset med lyseblå embossing pulver på kraft karton og derefter har jeg klippet teksten ud og delt i 2. Korken er revet ud af et 12x12 ark, hvor der er klæb på bagsiden så det er lige til at montere på kortet. Jeg har pyntet med en blonde rubon og træblade fra Studio Calico. Alle produkter findes i den fysiske butik.



Gitte



6 kommentarer:

  1. Lækkert kort i nogle rigtig dejlige friske farver!

    SvarSlet
  2. Flot kort med nogle lækre detaljer. Kan specielt godt lide de to "enlige" blade henover kork og blonde

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt kort du har lavet Glitter-Gitte ;)

    SvarSlet
  4. Så smukt i flotte farver og papirer

    God aften

    SvarSlet