fredag den 10. maj 2013

Mine første bidrag...

Endelig kan jeg dele denne fantastiske nyhed med jer, at jeg er blevet designer for Picturing the World.

Jeg lægger ud med to Layouts, hvor jeg har arbejdet med de lækre produkter fra butikken.


Jeg er virkelig blevet udfordret, med materialer jeg noralt ikke ville have valgt, men som jeg er blevet super vild med. Her har jeg leget med papir fra MME Miss Caroline, der har sådan nogle et skønt papir med masser af dekoration. Så der skal ikke meget til at lave et super skønt LO. Jeg har blot tilføjet lidt stickers, glitterkarton, wood veneer samt thickers

Her er lidt forskellige detaljer...


Stickers og wood veneers.


Glitterkarton skåret ud som pile, samt en overskrift lavet med thickers.


Smukt papir med masser af pynt i sig selv.


Jeg har også lavet et LO med mine to skønne prinsesser.

Igen har jeg arbejdet med papir der er super flot i sig selv, og derfor ikke kræver en masse pynt..



Igen er det papir fra MME, denne gang fra serien Lost and Found 3, Ruby.
Papiret er total lækkert med masser af glimmer, så jeg har blot lavet et banner af papir fra serien, og ellers tilføjet wood veneers, brads (også fra serien) samt thickers.


Banneret er skåret i "hånden", men denne punch står højt på ønskesedlen. Den er bare super anvendelig til både kort og LO's, og vil gøre arbejdet noget nemmere. Her kan også ses hvordan man får mest muligt ud af sine thickers, hvis man er løbet tør fra enkelte bogstaver. Her har jeg brugt & istedet fra e. Som en ekstra lille detalje er der wood veneer stjerner mellem flagene på flagranken.




Et lille banner fra pakken med brads, samt et wood Veneer kamera.


Thickers til at skrive datoen.


Super lækre brads der holder flagranken.


Jeg håber I er klar til at kaste jer ud at bruge papir med masser af pynt i sig selv, og udfordre jer selv hvis det normalt ikke er de veje i går. Jeg vil straks kaste mig over nye projekter, og se frem til at give jer mere inspiration her på bloggen.


God dag derude bag skærmen...



5 kommentarer:

  1. 2 Lækre Lo du har lavet. Tillykke med en plads i design teamet.

    SvarSlet
  2. Super flotte layouts. Tillykke med DT jobbet!

    SvarSlet
  3. Flotte LO'er - er især vild med nr. 2 men er jo så ogs¨å fuldstændig vild med det billede?

    SvarSlet
  4. Super flotte lay outs... Jeg er vild med dine glitter pile :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne dine layouts og tillykke med dit nye DT job

    God weekend til dig

    SvarSlet