torsdag den 2. maj 2013

Project life - med papirer fra I Love Scrap (ILS)

Denne gang vil jeg vise project life sider lavet med de lækre papirer fra ILS.



Næsten alle min PL sider pynter jeg med tape. Her har jeg brugt en koral farvet washi tape og guldfarvet glittertape fra American Crafts.


Jeg bruger næsten også altid træpynt. Denne gang har jeg brugt to forskellige slags træpynt. "Talebobler" fra Freckled Fawn og "Chevron" fra Studio Calico.



De blå "plastic-prikker", jeg har sat på forskellige steder, hedder Enamel og er fra My Mindst Eye. De fås i mange forskellige farver og er gode til PL da de giver lidt dimension uden at fylde for meget.


Og så til sidst lige et billede af min kære Nora der mistede sine helt nye gummistøvler ovre på skolen, så hun måtte cykle hjem i strømpesokker efter vi havde ledt hele skolen igennem. Hun var helt knust.
Jeg er ret sikker på, at havde jeg ikke lavet PL havde jeg aldrig fået dokumenteret denne lille episode. Den ville være gået i glemmebogen. Men nu har jeg historien til evigt minde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar