torsdag den 23. maj 2013

Smash Today

Jeg har fået gang i min lille smashbog. Eller det er den i hvertfald blevet for mig - en smash. Det kunne også sagtens have været basen for et minialbum om en ferie, fødselsdag, bryllup eller noget helt fjerde.


Albummet er fra October Afternoon (findes ikke i webshoppen) og består af en hård for- og bagside samt en masse linjerede sider. Dertil kan man så købe pakker med mønstrede sider og sætte ind vilkårlige steder i albummet. Jeg har endnu ikke fået pyntet min forside, men det kommer når inspirationen rammer mig.


Jeg har lavet disse sider primært med restepapir, der lå og flød på mit skrivebord.

På siden her under har jeg først sværtet med lyserød sværte gennem en maske fra Crafters workshop inden jeg pyntede siden.


Datoerne på alle billeder er stemplet med det fine dato-stempel fra Dear Lizzy.


På de to sidste sider har jeg brugt inka gold gennem forskellige masker fra Crafters Workshop (er endnu ikke i webshoppen). Det giver en rigtig god 3-d effekt. Husk at vaske din maske så snart du er færdig med inka golden, så hullerne ikke "stopper til".


Håber du har fået lidt inspiration til at komme igang/fortsætte med at smashe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar