mandag den 10. marts 2014

Enjoy the little things

Hej

Picturing the World bugner med spændende nye varer og jeg har fået fingerne nogle af de nye 
My Minds Eye produkter. 
Lækre sand farver med masse af glitter…mums..
Serien hedder Lost & Found Record It


Doilien i bunden er fra X-Cut og jeg har brugt perlemorskarton i grå


Palliette vrimlen er nye farver fra Teresa Collins, som findes i den fysiske butik
Efter at jeg har limet pallietterne på, har jeg kommet en dråbe liquid pearls/enamel accents på og drysset klart Martha Stewart glitter på.


Gitte

5 kommentarer:

  1. Lækkert kort Gitte. Fortryder helt, jeg ikke købte de flotte pallietter, da de er en flot detalje på kortet. (Nå men fik da købt en smule andet til Convention ;-))

    SvarSlet
  2. Dejligt kort i dejlige farver! Og rigtig fin detalje med palietterne.
    Ønsker en dejlig mandag aften.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Så lækkert...
    Et rigtig flot kort ;-)

    SvarSlet
  4. Super fint kort Gitte😊

    SvarSlet