lørdag den 15. marts 2014

Fødselsdagskort

Jeg har været igang med tre fødselsdags kort. Fælles for dem alle tre er, at jeg har brugt karton som kortbase. Der efter er der brugt "flip flops" mønsterpapir fra Lily Bee Design  og mønsterpapir fra "Lost & found 3" serien  fra My Minds Eye, som begge fås i den fysiske butik.

Til de to første kort har jeg brugt die sættet "Palace Oval Frame" fra Memory box.
Rammerne er sat sammen med 3 d puder for at skabe højde i kortene. Derudover har jeg brugt bling sten til at pynte med. Til teksten er brugt dette stempel.

Til det sidste kort har jeg brugt dien "Queen of hearts"fra Memory Box, som også fås i den fysiske butik.
I midten af hjertet er sat en brads fra "Oliver decorative brads" fra My Minds Eye
Forsat god weekend

Lisette

7 kommentarer:

  1. Flot og elegant i disse farver

    God weekend

    SvarSlet
  2. Smukke kort alle tre. Og så har jeg bare en forkærlighed for Memorybox's dies, der så flot detaljerede.
    Ønsker en dejlig weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte alle 3, men den hjertedie er da bare for lækker. Den er jeg da vist næsten nødt til at få fingre i he he

    SvarSlet
  4. Love it. Skøøøøøøøøøne kort

    SvarSlet
  5. Superflot. Skønne alle 3 - men den med hjertet er bare min favorit

    SvarSlet
  6. Skønne kort, kan se at min nye dies er brugt:-)
    Nu må jeg igang
    God søndag

    SvarSlet