onsdag den 28. maj 2014

Happy hello *Kort*



Hej

Dette kort er lavet med papir fra Chic Tags, en lækker kraftig kvalitet mønsterpapir som er en fornøjelse at arbejde med. 



Teksten er fra en pose der hedder happy place clips, det er nogle søde clips af papir. Bagved har jeg brugt lidt maskingtape fra Tim Holtz.


Jeg har standset en  MFT oval doily ud i offwhite karton og klippet nogle stykker af og tapet fast bagved banneret.


Der er kommet de skønneste sommerfugle fra Memory box SUK SUK :)
Jeg har limet Rhone butterfly oven på Swirl Butterfly og bukket vingerne let.
Midtpå har jeg limet et lille geotag  og en enamel dot med glimmer.


Her kan du se de materialer som jeg har brugt, og de findes i den fysiske butik.



*Gitte*

5 kommentarer:

  1. Er vild med dette kort. De sommerfugle er da for skønne!

    SvarSlet
  2. Vildt lækkert kort her Gitte, det er jeg også ret vild med, og helt enig med Lise Lotte, de sommerfugle er bare fede. Dem kan jeg godt se brugt på adskillige kort fremover også he he

    SvarSlet
  3. Kanon flot.
    Jeg elsker simpelthen din stil og dine fede detaljer. ♡

    SvarSlet
  4. skønt kort! Mange detaljer - er vild med det.

    SvarSlet