onsdag den 21. maj 2014

Timeless *Kort*

Hej

Jeg er helt skudt i dette skønne stempelsæt fra My Favorite Things og det har fået 1. pladsen hjemme på mit scrapbord :)



Det er blevet til 2 kort med stempelsættet og noget lækkert papir fra My Minds Eye/Record it og October afternoon/Sasparilla.


Bag urskiven har jeg standset en lille doily ud i glitterkarton og genbrugt 3 små cirkler som egentlig er affald fra udstandsningen. Fjereren er en Mistable fra Studio Calico og den har fået lidt Heidi Swapp Color Shine/ sea foam.



Urskiven er stemplet med Archival ink/ Watering can som er en mørkgrå farve og er ikke så hård som en sort farve nogle gange kan blive.
Borten er lavet med EKsucces juvel punch og jeg har sat kork bagved for at fremhæve mønsteret.
Den skønne lille swirvl er fra My Favorite Things og de store flotte pallietter er fra Teresa Collins.


Materialerne er fra den fysiske butik.







2 kommentarer:

  1. Super flot kort!...Igen, igen.
    Du har din helt egen, lækre, gennemførte og genkendelige stil. I min blogliste med små thumbnails med nye blogposts, kunne jeg med det samme se, det var dig, der bloggede for PTW ;-).
    Og det er altså ikke fordi, dine kort ligner hinanden - du har bare en helt særlig stil, som er kendetegnende for dig (dine kort).
    Tak for god inspiration og ønsker om en dejlig dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet