lørdag den 3. maj 2014

Kort af PL kort

Anja har fået nogen meget smukke project life kort i vintage stilen i butikken. De er fra Webster pages og meget anvendelig til andet end project life. Jeg vil vise et kort jeg har lavet af disse 4 PL kort, som findes i den fysiske butik.
De to største kort er sat på en kortbase af karton og skåret til. Der efter har jeg skåret to ovaler af de små kort. Ovalerne stammer fra diesættet Open Scallop Doily Duo fra My Favorit Things. Derudover har jeg også brugt Valerian Flourish die fra Memory Box.
jeg har stemplet min tekst inden har jeg monteret ovalerne med 3d puder.
Til sidst har jeg pyntet med lidt halvperler.

Lisette

3 kommentarer:

  1. Ja Lam - altid dejligt at se nye muligheder i sine materialer - og her blev det et lækkert kort du fik ud af dine materialer. God weekend. =0)

    SvarSlet
  2. Spændende at bruge PL kort til at lave et lækkert kort. Happy International Scrapbooking Dag :o)

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt kort. Og dejligt med nye lækre papirer. God måde at blande det hele på

    SvarSlet