søndag den 1. marts 2015

Coco

Så er det FORÅR... wooohoooo
eller...! Det er ihvertefald hvad kalenderen siger.

MARTS bliver en speciel måned her på bloggen.
Vi vil ta' fokus på Distress produkter og kombinationen af dem...


Jeg har som mit første projekt, valgt at lave et layout. 

 

Jeg har som det første brugt modelling paste, som er blandet sammen med


Har brugt en Tim Holtz maske, hvor jeg har smurt min paste på. 


 Jeg har nu valgt en ny farve distress spray stain 
og blandet den sammen med den første blanding af modelling paste.



Som jeg også har smurt på en maske.
Jeg har bagefter mistet med samme distress spray stain.


Mens den nye farve paste stadig er våd,
har jeg drysset med glass glitter gold rush hen over.



Nu har jeg fundet en gloss gel transparent,
som er blandet sammen med distress stain.


Og igen igen - smurt min paste på en maske.



Har brugt forskellige slags washi tape. Som er sat på som noget af det første,
så de forskellige slags paste, kan komme ovenpå. 


Close up af de nye gloss gel prikker (de store prikker)







Håber du har fået mod på at prøve at lege med nogle af dine Distress produkter. 
Annette

1 kommentar:

  1. Super lækkert men lige et spørgsmål : hvor køber man gloss gel transparent?

    SvarSlet