torsdag den 5. marts 2015

Project life

Hej

I dag og de næste følgende torsdage vil jeg være gæst her hos Picturing The World, hvor jeg har fået muligheden for, at lege med denne mdr. PROJECT LIFE kit


Jeg synes det er et rigtig lækkert kit, og er meget imponeret over, hvor meget der er med i kittet, og hvor fint det hele passer sammen.
Der er masser af 3x4 inch. og 4x6 inch. kort, bogstaver, pynt og andet skønt papir, så det er lige til at komme i lommer.

Se hvor mange lækre ting der er med :)



I denne uge vil jeg vise en af mine yndlings lommer, nemlig den der hedder Design A. Den kan du se HER.


STEMPLET details er det her jeg har brugt. Jeg har embosset de 3 stjerner med det lækre pulver der også er med i kittet.


Ordet handmade, er klippet ud fra en af de små kort, synes også det er en god måde at bruge dem på, og en god måde at få ord på.
Træ kameraet jeg har brugt er dette HER


Hjertet er også embosset. 


Elsker filler cards, øver mig stadig i at blive god til dem. 
Jeg har her sat nogle 3D puder under blomsten, som jeg iøvrigt har klippet ud fra en af de store kort, og sat dots på. Den lille banner er også klippet ud af et kort.


Her har jeg sat en TRÆ RAMME ovenpå billedet, synes det fremhæver det man vil have frem.
Lablen er fra et lille kort, jeg har klippet det ud fra.


Vi ses næste torsdag.

Christina Palm :)

1 kommentar:

  1. Fed detalje du har lavet med blomsten, der er klippet ud :)

    SvarSlet