tirsdag den 27. oktober 2015

Hjerter og flag.


Jeg fortsætter i dag med at vise julepynt. 
Jeg har lavet flagranker og flettede hjerter med PTW nye dies af eget mærke. 
Papiret er fra Pion Design











Her er der klar til endnu i flagranke i klassisk dansk design jeg tænker at de kan bruges til at hænge på juletræet eller til at hænge i mine vinduer til fødselsdage.


Flaget kan også monteres med et lille bånd som til og fra kort på en gave.


Det kan også bruges som bordkort.


Det flettede hjerte består af 2 dies som kan flettes sammen eller hver for sig. Hvis de skal flettes sammen som det er gjort her skal man vælge tyndt papir for at hjertet kan flettes. Det hvide papir jeg har brugt her er kopipapir.











God fornøjelse.

Susanne.



1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine både hjerter og flag, og super brugbare til mange formål.

    SvarSlet