onsdag den 28. oktober 2015

Kort

Hej

Dette er mit p.t. sidste blogindlæg for Picturing the world.
 Det har været en stor fornøjelse af være en del af dette pragtfulde designteam og af PTW. 

Jeg har lavet et julekort i nogle rester fra et kit. En af de skønne fordele ved at have et kit, er man altid har noget papir der matcher, love it.



Kanterne på det grønne papir er slebent med en fil og efter at jeg har syet det på mit baggrundspapir har jeg revnet kanterne op.


Doilien er den über lækre Kiwi doily fra Cheery Lynn


Det store snefnug bag bannerne er fra Impression Obsession 



Jeg æælsker mine fishtail dies og her har jeg forkortet dem.



***Gitte***




3 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er det flot Gitte. Du kan da bare få noget godt ud af enhver lille stump.
    Og sidste indslag siger du? Det er da rigtig trist at høre. Håber da, at du snart vender tilbage igen, så vi alle kan nyde dine flotte ting her.

    SvarSlet
  2. Øv Gitte, du laver de smukkeste kort og med skønne indslag - håber det kun er en kort pause
    Knus

    SvarSlet
  3. Super flot som altid Gitte, håber sørme du snart er tilbage, vi kan da ikke undvære alle dine gode ideer og inspiration og store hjælp til convention og messer :) du er bare altid så god til at hjælpe

    SvarSlet