lørdag den 21. november 2015

En julegavepose...

Hej 

I dag er det blevet min tur til at blogge og i dag vil jeg vise et projekt, jeg lavede i går aftes til midnatsscrap. Vi havde den mest hyggelige aften, og det er utroligt som 7 timer bare flyver afsted.

Jeg dekorerede en brun papirspose, så det blev til en flot gavepose her til jul og lavede et kort, der matchede dertil.


Jeg har skåret et stykke mønsterpapir til, så det dækker "hele" baggrunden af posen og så har jeg bagefter bygget op i lag ligesom jeg ville gøre, hvis jeg skulle lave et LO eller et kort.


Jeg har brugt forskellige materialer for at skabe forskellige strukturer på min pose, så her er der både brugt papir, ostelærred, metal, snor og 3D foam figurer for at skabe udtrykket.


Rundt omkring på posen har jeg sat lidt pailietter og gennemsigtige dots, som skaber lidt effekt og detaljer.


Men det meste af pynten har jeg samlet i en klynge, så man ikke er i tvivl om hvor mit fokus er.


Jeg havde også lavet et kort til posen og her har jeg let dekoreret posen.
Guldhjerterne er foamfigurer, som har fået et lag guldfolie.


Og her er kortet. Her er de samme teknikker brugt, som der er på selve posen.

Skal du være kreative i weekenden?

Anja

Jeg har brugt følgende materialer til det:


3 kommentarer:

  1. Flot pose - har faktisk en del liggende. Jeg tror at jeg vil tage dem med på det næste julemarked

    SvarSlet
  2. Tusind tak Kirsten og ja god ide med julemarkedet :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak Kirsten og ja god ide med julemarkedet :-)

    SvarSlet