tirsdag den 3. november 2015

Ny Gæstedesigner i November måned

Hej Alle

I november måned kan I her på bloggen møde Sanne Kreativ, som vil inspirere jer med hendes fantastisk flotte og inspirerende æsker.



Man kan roligt sige, at det ikke er uden grund, at Sanne omtales Sanne Kreativ, for kreativ er lige hvad hun er med det hun foretager sig og lige pt, er det blandt andet æsker. Her kan man virkelig snakke om et lækkert håndværk.
Så følg endelig med her på bloggen alle tirsdage i November måned, for der finder I hende her på bloggen :-)


Her er hvordan Sanne selv præsenterer sig selv:

Jeg hedder Sanne Nielsen også kaldet Sanne kreativ.
Jeg har været kreativ siden jeg var barn, tegnet og malet en del.

Da vi i 89 fik vores første barn, lavede jeg selvfølgelig også barnetsbog, dog var jeg ikke tilfreds med dem man dengang kunne købe. Så jeg lavede min egen med tegninger og klippede små mønstre osv.I 2005 begyndte jeg at bygge æsker efter bogbinder metoden og det kreative tog rigtig fat i mig da jeg I 2006 fik øje på scrap verden. i 2007 var jeg så heldig at komme i arbejdsprøvning hos Rikke Bagger som dengang havde butik i Roskilde.


Jeg kan rigtig godt li at blande mine erfaringer med det kreative sammen.Jeg er vist en rigtig vintage pige, elsker når tingene ser brugt og gamle ud. Men jeg går aldrig af vejen for en udfordring

Jeg håber jeg her i november kan inspirere jer til at prøve kræfter med at lave æsker til alle formål.
Jeg vil prøve at forklare så godt jeg kan hvordan jeg skaber mine ider.



Kærlige hilsner fra Sanne kreativ.


1 kommentar:

  1. Uha det glæder vi os godt nok rigtigt meget til. Sanne er bare helt fantastisk dygtig og jeg er totalt vild med alt det hun laver, så det skal jeg da helt sikkert ikke gå glip af. Glæder mig til at se, hvad du finder på denne gang Sanne

    SvarSlet