torsdag den 26. november 2015

Et Julekort + lidt ønsker til julemanden...

Tiden er jo bare til julekort, så her kommer endnu et.
Jeg har arbejdet med lag på lag, og skabt dimensioner ved hjæp af 3D Foam.
Til teksten og snefnug, har jeg brugt et 3L dobbeltklæbende ark tape, klippet det til, og sat det bag karton´et før jeg stanser ud, så er det dejlig nemt, at løfte teksten og motiver, over på kortet, uden at skulle bøvle med flydende eller andet lim.


Nederst i indlægget, kan i se hvilke materialer jeg har brugt til dette kort




Nu er tiden jo også til at skrive ønskeseddel, og her er hvad der bla. står på min, hvad står der på din?
   


Kreative Hilsener
Dorthe
Af Materialer har jeg bla. brugt:


2 kommentarer:

  1. Super flot julekort med mange fede detaljer. Og dine 3 ønsker vil jeg også gerne eje, men linket til den første virker ikke, hvor finder jeg den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sol-Britt ◕‿◕
      Det korrekte link er her:
      http://www.picturingtheworld.dk/desktop-carrousel-p-8841.html
      Nu står den desværre som udsolgt - mon der er en som har købt den til mig? ◕‿-
      Men tror bestemt at den kommer igen.
      Du kan evt. skrive og spørge Anja: info@picturingtheworld.dk
      Knus fra
      Dorthe ◕‿◕

      Slet