tirsdag den 8. marts 2016

Det er ved at være sæson for konfirmationskort

Det begynder at være tid til, at vi skal have gang i konfirmationskortene, for inden længe klægges årets første konfirmander.

På søndag holder jeg til Designers workshop til Convention i Middelfart. Her vil jeg give nogle bud på, hvordan nogle af årets konfirmationskort kunne komme til at se ud.

Indtil da får i lige et eksempel på et kort jeg har lavet til den kommende "sæson".



Kortet er foldet så det ligner en konvolut, og er herefter pyntet udenpå.



Jeg har brugt en diecut med teksten konfirmation, og lidt forskellige træpynt og blomster.



Bagpå er der kommet et stykke gipspynt der kan sidde og pynte.





Og inden i konvolutten er et kort hvor man kan skrive på.

Vil du se hvordan jeg laver dette kort, og mange flere? Så kig forbi vores stand til Convention i Middelfart på søndag

God dag
*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar