tirsdag den 15. marts 2016

LO med project lifekort


I weekenden var vi på Scrapbooking Convention i Middelfart. Et skønt tilflugtssted for det scrappende folk. 

Jeg selv deltog som siddende scrapper - og hjalp også lidt i butikken, og var derfor med i LO-udfodringen. Teamet bag Convention havde lavet en udfordring hvor temaet skulle være sommer, og farven gul skulle indgå. Og hvis der er en farve jeg så godt som aldrig bruger, så er det gul. Det er bestemt ikke lige min farve. Derfor fik jeg også lidt kvaler da jeg skulle finde papir. For jeg havde faktisk ikke rigtig noget. Så er det godt at man kan ty til de Cores kits fra Becky Higgins som man har stående på hylden. Jeg hev fat i Inspire Edition, og valgte en stak gule kort ud.

Jeg startede med at bygge mit LO op ved, at lave baggrunden. En kombination af forskellige gullige gelatos som efter der er smurt på, er penslet  med vand. Desuden har den fået lidt "splat" med en grå dylusion spray. Herefter har jeg leget med et udvalg af PL-kortene og kombineret dem med lidt pynt. Papirdoily, blomster, kork, træpynt og stempler.

Så ganske enkelt, og alligevel fyldt af masser af detaljer.



Jeg elsker at lege med PL kortene på denne måde. Der er så mange muligheder i dem. Får du også brugt dine Core kits?

I får lige lidt flere detaljer, så I måske kunne blive inspireret til at gå igang med PL kortene. Der findes jo et have af skønne skønne kort.









Selvom jeg ikke er super pjattet med den gule farve, så minder den mig alligevel om de fine solskinsdage der begynder at komme nu her. Og mens dagene stadig er en smule kølige, så elsker jeg at sidde på min scrapplads, nyde strålerne og varmen fra solen gennem mit vindue.

God dag

*Signe*





Ingen kommentarer:

Send en kommentar