lørdag den 5. marts 2016

SMILE


Jeg er faldet fuldstændig for det nye produk ANTIQUING CREAM som jeg her har brugt på
hjertet.
Jeg har brugt en stencil, HVID MODELING PASTE, Carbon black, Patina green og Titanium
white ANTIQUING CREAM og ULTRA MATT VARNISH.

Papiret er LITTLE YOU FRA CRATE PAPER.
Smile er en die fra MAMA ELEPHANT og så har jeg brugt SØLV GLITTER PASTE FRA BO BUNNY.


























                                                     Mange scrap hilsner
                                                                  Lisa.

3 kommentarer:

  1. Wauw, hvor er det flot! Laver I mon make and take om modeling paste til convention?

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort og fantastiske blomster

    SvarSlet
  3. Det ser bare så flot ud, og jeg kunne også godt tænke mig en make and take med det medie. Så vil jeg gerne være med....

    SvarSlet