torsdag den 24. marts 2016

Farvelægning - Copic & Avery Elle

På teamet er vi blevet udfordret i farvelægningens kunst! I sidste uge og denne uge har jeg udfordret mig selv med "no-line-coloring" Man skal lige tænke sig lidt om, og jeg er sleeeet ikke i mål endnu, for man er nød til at skabe kontraster på en anden måde, når ikke der er en sort tydelig stred omkring dit motiv. Men her er mit kort for denne uge!


Jeg har brugt copic caio til at farvelægge nogle af figurerne fra Avery Elle sættet "Wodland Wonders med" Øjnene er blevet tegnet op med en sort gel-pen, og knorhår med en tynd sort tus.


Lidt detaljebilleder, med lidt stjerne og pallietter i baggrunden.


Papiret er fra en blok, hvor farvene er i de dussede tyrkise farver. Den fåes i en blok der er 6x6, og flere af arkene findes i 12x12 i butikken.


Kan i have en god dag - jeg håber i nyder ferien lige så meget som mig :)
Mvh Sabina 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar