fredag den 2. november 2012

Bordkort, Menu og Kirkehæfte

Hej

Lidt som en fortsættelse på i går, vil jeg vise hvordan vores bordkort mm var til vores bryllup.

Her er vores kirkehæfte med sangene fra kirken. Materialerne er de sammen som i går.


Jeg tror faktisk ikke man kan se det så godt, men jeg har falset en ryg på 1/2 cm på hæftet, og det samme havde jeg gjort på begge indbydelser og menukortet. det gav lidt ekstra dimension.


Her kan man se det andet stempel fra Unity stamps, som gik igennem hele vores tema.


Bagerst i hæftet havde jeg lavet en lomme, hvor et program over eftermiddagen gemte sig, sammen med et lommetørklæde (som jeg hørte fra flere i hvert fald blev brugt :-) )

Her er menukortet:


Det passede i højden med et liggende stykke A4 papir, så altså ca. 20 cm højt og 10 cm bred.


Her havde jeg lavet et lille manilla mærke ud af både damask karton og vellum og embosset derpå.


Inde i Menuen havde jeg lavet flere sider med menuen. Menuen var sammensat af ting, som betød noget for Jesper og jeg, og de små historier og overvejelser havde vi også skrevet i hæftet. Sammen med bordplan og lidt fakta om hver enkelt gæst. Bagerst var der endnu engang en lomme, som rummede en seddel med forklaringer på nogle af traditionerne ved et bryllup og igen et lommetørklæde.

Og til sidst vores bordkort:


Bordkortet var lavet som et manillamærke udaf Damask Karton med vellum ovenpå bundet sammen med et silkebånd. Nedenunder er der et par billeder fra vores fotograf "For evigt"

Det er nok lidt svært at se, men manillamærket er hængt på et grønt granny schmidt æble, der har fået lidt spraylim og glimmer ovenpå.




Det var alt for nu.

Tak fordi I kiggede med.

Anja

2 kommentarer:

  1. Det ser virkelig smukt ud. Og sikke et arbejde du må ha lagt i alle de dele du har lavet.

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig smukt ud. Og sikke et arbejde du må ha lagt i alle de dele du har lavet.

    SvarSlet