fredag den 30. november 2012

Party Ready

I dag vil jeg gerne vise jer et produkt, som har vundet mit hjerte, men det vender vi tilbage til.
Jeg har lavet et layout, med titlen "PARTY READY" ~ Festklar. Som oftest, er det i genren Whitespace, men denne gang har jeg vist en mere farveglad side af mig selv.

Jeg har arbejdet mere med mine lag end jeg ellers har for vane, og brugt langt flere elementer også, - Jeg øver mig! Mit baggrundspapir er fra American Crafts - Dear Lizzy og hedder Hazy Horizon. Det stribede mønsterpapir er fra samme serie og hedder Dreamy Days. Kameraet i venstre hjørne og fra samme ark, og klippet ud. Jeg elsker når man kan bruge begge sider af et stykke papir. Intet går til spilde!

Jeg har lavet alle mine lag, ved hjælp af pynt fra American Craft - Amy Tangerine. Pakken hedder Sketchbook Bits. Træstjernerne og kameraet er fra Studio Calico og sætter prikken over i`et.

Her har jeg skabt lidt mere dimension med en lille smule sytråd, og lidt lækker twine i hvid og grå. Den skønne label er fra Pink Paisle. Som I kan se, har jeg strøet lidt træstjerner, samt lavet lidt splats. Disse få elementer, hjælper mig med at styre beskuerens øje, således at jeg sikrer mig, at han/hun får alt det med, som jeg gerne vil vise.

Og nu til det jeg gerne vil vise jer. VIVA - Glitter Paste! Pasten er i familie med Inka Gold produkterne. Det er en tykt flydende "lim" pasta, som virker som en modelingpaste. Jeg har trukket den igennem min bubbles mask, og motivet står utrolig skarpt. Jeg har på et andet projekt malet med pasten for at få en duset glimmereffekt, og den er også utrolig god til at lave glimmerkanter på tags. 
Hav en fortsat dejlig dag, og tak fordi I kiggede med!

- Jeanne

2 kommentarer: